Bedrijven starten met LiveChat

Om diverse redenen, maar primair is het doel het verbeteren van de onderlinge relatie tussen customer-, product-, service- en company-value.

Ga op ontdekkingsreis

Verander de effectiviteit van uw website en het gedrag van uw bezoekers. Wij geven u de mogelijkheid om real-time gesprekken te voeren en meer bezoekers te converteren. Vergroot uw online resultaat en laat het aantal leads, omzet en reserveringen ook groeien.

Creëer één of meerdere contactmomenten aan websitebezoekers en wijs ze in de goede richting. De meeste vragen kunnen namelijk direct worden opgelost met een digitale glimlach.

  • Realiseer méér online afspraken en verkopen.
  • Verhoog de effectiviteit rondom communicatie.
  • Ontvang een beter inzicht van klantervaringen en bezoekersgedrag.
  • Verbeter online support en de klantwaardering.

Meer online verkopen, aanvragen en omzet

Online chatten is het meest persoonlijke communicatiekanaal van dit moment voor uw website. Het biedt u de mogelijkheid om laagdrempelig in contact te komen met bezoekers en relaties te versterken. Dit leidt vaak tot een significante stijging in omzet groei en een betere klantenbinding.

Wees op de hoogte van de technologie van de eenentwintigste eeuw. Online chatten wordt de voorkeursmethode voor communicatie tussen websitebeheerders, serviceteams, consumenten en eindgebruikers.

  • Verhoog online conversies.
  • Verbeter klantervaringen.
  • Versterk klantrelaties.
  • Persoonlijk één-op-één communiceren.

Sleutel tot snel succes?

Bezoekers verwachten dat u goed bereikbaar bent, adequaat een gesprek kunt voeren en bovenal snel reageert. Als potentiële kopers en klanten uw website bezoeken, maar niet direct de nodige informatie vinden, haken ze al snel af en loopt u een kans tot conversie mis. Hou daarom de lijnen kort en start het gesprek.

Bedrijven, organisaties, instellingen en MKB’ers hebben meer succes uit hun website met LiveChat. Wat wordt u gesprek van de dag?

  • Onderzoek wijst uit, bezoekers chatten graag.
  • Verbeter uw klantwaardering.
  • Online beschikbaarheid wekt vertrouwen.
  • Conversie gericht inzetbaar.

Slimme omgaan met LiveChat

House of Contact helpt bedrijven in verschillende branches met slimme marketing oplossingen die bijdragen aan het verhogen van online resultaat en het verbeteren van klantrelatie. Wij zorgen voor een slimme oplossing voor ieder type bedrijf, organisatie en instelling.

  • Verhoog online resultaat in sales en leads.
  • Verander uw medewerkers in support en sales specialisten.
  • Verbeter de klantwaardering en los klantproblemen snel op.
  • Ontvang nieuwe inzichten voor optimalisatie.

Wij verzorgen voor u de implementatie en configuratie en u kunt direct starten.

Categorieën: ConnectNieuws