Zichtbaar verbeterde resultaten

Creëer tevreden klanten en websitebezoekers door het direct oplossen van vraagstukken, die er op dat moment to doen. Hierdoor wordt uw resultaat zichtbaar beter in zowel waardering, service en sales.

Verbeterde resultaten met LiveChat

1. Ga aan de slag met ‘probleem’ klanten of vragen

Verbeter online communicatie en help websitebezoekers. Kom in contact met mensen op uw website en wijs ze in de goede richting, help klanten met vragen en biedt ondersteuning in het bestel-, reservering- en aanvraagproces.

2. Klantvragen direct oplossen

De meeste vragen worden direct opgelost, 8 van de 10 keer hoeft u niet eens op te volgen, aangezien de vraag is opgelost tijdens het contactmoment. Meer dan 64% zorgt zelfs voor een verhogend resultaat in online conversies.

3. Verbeter het resultaat en ga voor tevreden klanten

Op dit moment zijn er waarschijnlijk al bezoekers en klanten op uw website met vragen. Zorg dat u ‘online’ direct bereikbaar bent of benader deze personen real-time via uw website en knoop gemakkelijk een gesprek aan.

Categorieën: EngageNieuws