HOUSE OF CONTACT
  • Gratis LiveChat
  • Full Tour
  • Speedtest Typen
  • Contact
  • Download
  • Inloggen
15 december, 2020 door House of Contact

Chatbox voor op website

Chatbox voor op website
15 december, 2020 door House of Contact

Website met je eigen chatbox

Start simpel het gesprek met jouw websitebezoekers. Altijd online, gemakkelijk te beheren en overal toe te passen. Wil je geen vraag meer missen? Dan is het inzetten van een chatbox voor op je website een slimme actie, ook kun je dit als multichannel chatapplicatie gebruiken bijvoorbeeld: website, webshop, facebook, e-mail of elk ander online communicatiemiddel.

Aanmelden GRATIS chatbox
Zelf regelen? Meld je hier aan!

Altijd al eens willen starten met een chatbox voor je webwinkel, website, social of andere mediums. Ervaar dit dan vandaag nog, meld je aan via onze live chat voor een extra lange proefperiode van wel 60 dagen.

Start het gesprek met een website-chatbox

Maar, laten we het eerst simpel houden. En kom in contact op je website of webshop met de online bezoekers die er toe doen. Alle chatgesprekken op één plek en mis geen vraag of bericht meer online.

Het succesvol inzetten van een chatbox op de website, dat kunnen wij gratis voor je regelen, het beheer en de manier hoe je het inzet, dat is aan jou. Wat is jouw online-communicatiestrategie? Met de juiste chatbox en correct beheer, zorg jij ervoor dat je;

  • binnen no-time contact maakt met je sitebezoekers,
  • een betere en snellere klantenservice levert,
  • méér online aanvragen ontvangen,
  • méér online verkopen gaat krijgen.

Waarom een website met chatbox?

Duidelijke communicatie en beschikbaar, dat is waar het om gaat. Andere sites die wel een chatbox beheren, zorgen ervoor dat zij een laagdrempelig contactmoment kunnen aangaan met hun bezoekers. De klantenservice is duidelijk aanwezig en ook met product of dienst vragen kunnen bezoekers snel verder geholpen. En jij, hoe help jij je bezoekers op weg?

Een goed beheer van de chatbox zorgt ervoor dat je klant ook de vrijheid wordt gegeven om zijn vragen, problemen of klachten door te geven. Daarnaast, als jij hiermee serieus aan de slag gaat dan kun je flinke verbeterslagen maken en je klantenservice naar een hoger niveau tillen.

Chatbox voor webwinkel en website

Realiseer méér sales en offerte aanvragen, omdat je direct antwoord en advies kunt geven. Daarnaast kun je bezoekers sturen naar de productpagina die er toe doet of het verkooptraject aangaan, zoals een ‘online deal’ maken.

Chatbox voor klantensupport

De meeste vragen kunnen binnen 5 minuten opgelost worden. Waarom klanten langdradige bel, mail, ticket, crm, systemen laten doorlopen (wat ook de nodige tijd en kosten met zich meebrengt) of direct de vraag beantwoorden en oppakken de chatbox (stuk goedkoper, veel sneller en geeft het gevoel dat jouw klant zich echt geholpen voelt.)

Chatbox online review

Welke bedrijven gebruiken er dan allemaal een chatbox voor op de website? Veel, van klein tot groot, regionaal tot internationaal. Ze hebben allemaal hun chatbox met eigen regels, automation, sales georiënteerd of 100% klantenservice, het kan allemaal.

Gratis starten: chatbox voor website

Altijd al eens willen starten met een chatbox voor op jouw website? Ervaar dit dan vandaag nog, meld je aan via onze live chat voor een extra lange proefperiode van wel 60 dagen.

Laat het ons weten via de live chat

Open de live chat onderaan de website en selecteer waarmee wij jou kunnen helpen. Of klik op de bovenstaande button.

Chatbox app eenvoudig verbinden met je site
Daarnaast is de installatie plug-and-play en werkt het intuïtief. Echter, lukt het je toch niet? Dan helpen we je graag, gratis. Zo doen wij dat, bij House of Contact.

Meest gestelde vragen

Is het ook geschikt voor mijn website?

Ja, het kan overal mee werken. WordPress, eCommerce, CMS, PHP, GTM, Shopify, Lightspeed of HTML. Er zijn verschillende installatiemethodes, zodat het eenvoudig voor iedere website te gebruiken is. Na aanmelding ontvang je een full-tour, waarin je stapsgewijs bij de hand wordt genomen. En kom je er onverwachts toch niet uit, dan regelen wij het voor je, gratis. 

Hoe werkt de proefperiode?

Je start met een gratis proefperiode, vraag om de extra lange versie via onze chat. Hierna gaan we samen aan de slag met het realiseren van een chatbox voor jouw website. Je ontvangt de team-versie, waarmee je alles kunt testen en het zelfs real-time op je website kunt zetten. Hiermee kun je het ervaren in de praktijk en waarom dit zo succesvol is bij andere en ook gaat werken voor jou!

Ik wil niet altijd online zijn, kan ik werken met openingstijden?

Ja, dat kan zeker. Stel je openingstijden in voor wanneer de chat online en offline moet zijn.

Kan ik echt realtime chatten en meekijken met bezoekers?

Ja, helemaal correct. Chat real time met websitebezoekers om aanvragen te ontvangen, supportvragen op te lossen of je online omzet te boosten, het kan allemaal.

Automatische welkomstberichten en begroeting, hoe werkt dit?

Er staan automatische begroetingen voor je klaar, maar je kunt deze natuurlijk ook bewerken. Stel je filters in en voorwaarden, op welke urls het actief moet zijn en wat de boodschap is van je bericht.

Chatbox Chatbox op website Chatbox voor bedrijven Chatbox voor en nadelen Chatbox voor website Chatbox voorbeelden Chatbox WordPress Multichannel Webshops Websites WordPress

Vorige artikelFacebook Messenger, WhatsApp of Live Chat?

Over ons

House of Contact integreert applicaties en datastromen, verbindt alle berichten met slimme technologie. Voor beginnende startups, robuust MKB tot internationale organisaties Dat alles met één doel: jouw communicatie weer simpel maken, doelgericht en efficiënt.

Samen met jou werken aan het makkelijker maken van aankopen voor je bezoekers en het creëer van meer aanvragen. Site, social of e-mail? Mis niets meer en start vandaag nog!

Ook interessant

Chatbox voor op website15 december, 2020
Facebook Messenger, WhatsApp of Live Chat?30 september, 2020
WordPress Live Chat Plugin10 augustus, 2020
Waarom bedrijven live chat gebruiken?15 juli, 2020

Categorieën

  • Gratis
  • KnowlegdeBase
  • LiveChat
  • Updates

House of Contact

Wij ontzorgen je in het succesvol inzetten van LiveChat.

Maak de aankoop voor bezoekers makkelijker en creëer meer leads. Start vandaag nog!

Contact

House of Contact
België / Nederland
+316 481 826 14
support@houseofcontact.behttps://houseofcontact.be
Ma. - Vr. 08:00 - 18:00 uur.

Veelgestelde vragen

Chatbox voor op website15 december, 2020
Facebook Messenger, WhatsApp of Live Chat?30 september, 2020
WordPress Live Chat Plugin10 augustus, 2020
© 2018 - 2020 Alle rechten voorbehouden. Privacy policy. House of Contact is trots LiveChat Certified Expert. Meer weten? Stel je vraag!
Privacy Policy

House of Contact

Wij ontzorgen je met het succesvol inzetten van LiveChat. Van installatie, oplevering en het vervolg in online succes met LiveChat.

Veelgestelde vragen

Chatbox voor op website15 december, 2020
Facebook Messenger, WhatsApp of Live Chat?30 september, 2020
WordPress Live Chat Plugin10 augustus, 2020

Categorieën

  • Gratis
  • KnowlegdeBase
  • LiveChat
  • Updates