Website met je eigen chatbox
Start simpel het gesprek met jouw websitebezoekers. Altijd online, gemakkelijk te beheren en overal toe te passen. Wil je geen vraag meer missen? Dan is het inzetten van een chatbox voor op je website een slimme actie, ook kun je dit als multichannel chatapplicatie gebruiken bijvoorbeeld: website, webshop, facebook, e-mail of elk ander online communicatiemiddel.

Altijd al eens willen starten met een chatbox voor je webwinkel, website, social of andere mediums. Ervaar dit dan vandaag nog, meld je aan via onze live chat voor een extra lange proefperiode van wel 60 dagen.
Start het gesprek met een website-chatbox
Maar, laten we het eerst simpel houden. En kom in contact op je website of webshop met de online bezoekers die er toe doen. Alle chatgesprekken op één plek en mis geen vraag of bericht meer online.

Het succesvol inzetten van een chatbox op de website, dat kunnen wij gratis voor je regelen, het beheer en de manier hoe je het inzet, dat is aan jou. Wat is jouw online-communicatiestrategie? Met de juiste chatbox en correct beheer, zorg jij ervoor dat je;
- binnen no-time contact maakt met je sitebezoekers,
- een betere en snellere klantenservice levert,
- méér online aanvragen ontvangen,
- méér online verkopen gaat krijgen.
Waarom een website met chatbox?
Duidelijke communicatie en beschikbaar, dat is waar het om gaat. Andere sites die wel een chatbox beheren, zorgen ervoor dat zij een laagdrempelig contactmoment kunnen aangaan met hun bezoekers. De klantenservice is duidelijk aanwezig en ook met product of dienst vragen kunnen bezoekers snel verder geholpen. En jij, hoe help jij je bezoekers op weg?

Een goed beheer van de chatbox zorgt ervoor dat je klant ook de vrijheid wordt gegeven om zijn vragen, problemen of klachten door te geven. Daarnaast, als jij hiermee serieus aan de slag gaat dan kun je flinke verbeterslagen maken en je klantenservice naar een hoger niveau tillen.
Chatbox voor webwinkel en website
Realiseer méér sales en offerte aanvragen, omdat je direct antwoord en advies kunt geven. Daarnaast kun je bezoekers sturen naar de productpagina die er toe doet of het verkooptraject aangaan, zoals een ‘online deal’ maken.
Chatbox voor klantensupport
De meeste vragen kunnen binnen 5 minuten opgelost worden. Waarom klanten langdradige bel, mail, ticket, crm, systemen laten doorlopen (wat ook de nodige tijd en kosten met zich meebrengt) of direct de vraag beantwoorden en oppakken de chatbox (stuk goedkoper, veel sneller en geeft het gevoel dat jouw klant zich echt geholpen voelt.)
Chatbox online review
Welke bedrijven gebruiken er dan allemaal een chatbox voor op de website? Veel, van klein tot groot, regionaal tot internationaal. Ze hebben allemaal hun chatbox met eigen regels, automation, sales georiënteerd of 100% klantenservice, het kan allemaal.
Gratis starten: chatbox voor website
Altijd al eens willen starten met een chatbox voor op jouw website? Ervaar dit dan vandaag nog, meld je aan via onze live chat voor een extra lange proefperiode van wel 60 dagen.
Open de live chat onderaan de website en selecteer waarmee wij jou kunnen helpen. Of klik op de bovenstaande button.
Chatbox app eenvoudig verbinden met je site
Daarnaast is de installatie plug-and-play en werkt het intuïtief. Echter, lukt het je toch niet? Dan helpen we je graag, gratis. Zo doen wij dat, bij House of Contact.
Meest gestelde vragen

Is het ook geschikt voor mijn website?
Ja, het kan overal mee werken. WordPress, eCommerce, CMS, PHP, GTM, Shopify, Lightspeed of HTML. Er zijn verschillende installatiemethodes, zodat het eenvoudig voor iedere website te gebruiken is. Na aanmelding ontvang je een full-tour, waarin je stapsgewijs bij de hand wordt genomen. En kom je er onverwachts toch niet uit, dan regelen wij het voor je, gratis.
Hoe werkt de proefperiode?
Je start met een gratis proefperiode, vraag om de extra lange versie via onze chat. Hierna gaan we samen aan de slag met het realiseren van een chatbox voor jouw website. Je ontvangt de team-versie, waarmee je alles kunt testen en het zelfs real-time op je website kunt zetten. Hiermee kun je het ervaren in de praktijk en waarom dit zo succesvol is bij andere en ook gaat werken voor jou!
Ik wil niet altijd online zijn, kan ik werken met openingstijden?
Ja, dat kan zeker. Stel je openingstijden in voor wanneer de chat online en offline moet zijn.
Kan ik echt realtime chatten en meekijken met bezoekers?
Ja, helemaal correct. Chat real time met websitebezoekers om aanvragen te ontvangen, supportvragen op te lossen of je online omzet te boosten, het kan allemaal.
Automatische welkomstberichten en begroeting, hoe werkt dit?
Er staan automatische begroetingen voor je klaar, maar je kunt deze natuurlijk ook bewerken. Stel je filters in en voorwaarden, op welke urls het actief moet zijn en wat de boodschap is van je bericht.